bilder!

Nu har jag kommit hem och laddat in lite bilder!
- det är inte så jätte bra skärpa för att det är från min mobil, men Digitalkameran är hos mamma så laddar upp dom sen!
                                                                                           (moa)


- Jag fick komma ut i trädgården och skutta lite:)
             det var riktigt roliigt att undersöka :)



                        


                                                                           Lite Bilder På Mig [y] '<3

nu är jag 6 veckor
bilderna är tagna,
Datum: 12/7 -09!



Kommer att lägga ut ungefär minst 1 sån hära med 5 bilder på för varje vecka sen när han kommer hem till oss!

- nu har jag ju som sagt lite svårt att få några bilder på han när han är så långt bort ;)


Huggggsss / Dogge m familj :D<3*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0