söndag :)

hejjhejj - Gääääsp!!

Nu börjar jag själv att bli lite trött uppe sent och vaken "tidigt" (för mig assu) x)  = 7:20
men faktum är att han är jätttteeeeeee duktig på att sova :O han sover heeela natten och vaknar halv 8 :D <3
just nu ligger han i sin hundbuur och är helt utslagen.
Efter vår lilla promenad som vi gjorde. för han var det äkert ett stort äventyr,
Så nu passar jag på att ladda in bilderna från promenaden hade inte så mycket batteri i kameran så det var därför det inte blev så många bilder.

-Nu när jsg kollar på han hur han njuuter blir jag själv lite trött och skulle mer än gärna krypa ner hos honom ^^ hihi.


nu kommer bilderna :) :




   detta är från promenaden ! bilden blev jätte bra :D - öronen som flyger å allt ^^



    En till bild som blev en aning suddig.


   Viiila lite.


      man blir ju såklart trött av allt buuus !!<3


Sov gottt!!! sötnooosen <33
nu ikväll ska jag till min pappa i 4 dagar kommer längta som tuusan^^(
men det är ju bara 150 m bort och mamma är ju hemma hela dagarna :D<3
så det är ju bara att gå förbi! (:^^ pöss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0