Läänge sedan nu !

Hej hej :)
Guud vad det var länge sedan jag skrev någonting nu sorryyy!!
Men dogge är i Bollnäs med mamma jag har vart hos pappa i typ 1 vecka ska vara det 1 vecka till och då har jag ridläger så då kommer jag endå inte kunna skriva någonting. "/
Men hur som hällst,
    
  Mamma ringde idag och sa att dom var på väg hem från några som dom hade hälsat på:)
Dom hade tydligen en jätte stor hund som var hur snäll som hällst som DOGGE hade buusat med jätte mycket :D
kulkul. Han har även fått jätte många kompisar på gatan som han buusar jätte mycket med :) <3
(ibland blir han lite för uppspelt) :P


Ska försöka skriiva så foort jag träffar honom. <3 ^^ 
 
Ps: Jag håller på att öva ett nytt trix med han "sitt fint" han sitter som vanligt men med framtassarna i luften
(fast nu stöödjer han sig mot mig)




NU TILL EN UTLOTTNING :)


Designbyjessica har en utlottning som jag verkliiigen vill vinna denna gången <3
har verkligen letat efter en GRÖN DESIGN till denna blogg :D
den är suuuuperfiin och jag uppskattar verkligen att hon har sina utlottningar :) så får andra shansen att få det snyggt p+ sin blogg.

LÄNKA DIT:
www.designbyjessica.blogg.se


kram<3 / Doggee med familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0