Is glass * 16 juli

Hejj hejj,
                                             "Igår (15:e) åt dogge sin första piggelin,"
TJOO, han fick följa med till affären så väntade jag och han utanför medans mamma handlade.
mummms piggelin var det han fick =D.
jag har tyvärr ingen bild på den men mixade till ett litet collage som var passande ^^.
            BILD:

    MUMMMMSS!

plusss att vi har anmält oss till en valpkurs som startar i början på augusti. kulkul






NU TILL NÅGOT ANNAT SOM KOMMER ATT SKE PÅ BLOGGEN:


på Kategorier (rutan till vänster)

kommer jag att göra en ny kategori som ska heta "Bilder"  där kommer jag att lägga upp alla bilderna jag tagit den månaden fast i mindre format (annars blir det så mycket och rörigt)

Det är samma bilder sm jag laddat upp tidigare kanske någon extra men då kan man bara gå till "KATEGORIER"
och kolla bilderna på den månaden i stället för att scrolla (rulla) neråt.
ska försöka att ladda upp alla "Juni bilder" alldeles strax.

om ni har några frågor så komentera gärna.!

            kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0