7 juuli :D

Hejsansvejsan,

Sorry att jag inte har updaterat så mycket, Är hos pappa så kan inte ta sådär mkt bilder.
Men i morgon (tor) ska jag till mamma. ( hälsar på han nästan varje dag endå )
På eftermiddagen/kvällen idag så var Mamma ute och gick med han och svängde förbi här.
Ebba(min lillasyster på 2 år) blev heelt förtjuust haha.
När han pussade på hene blev hon helt förskräckt. Men hon sprang runt och Skrattade och skrek av förtjustning
men vi sa till hon när hon skrek. ;)
Dogge förstod nog inte att hon var en människa han tänkte nog
- åå en leekkamraat :D * Hahha,
Men han är jätte snäll med barn <3:*  pusss

I helgen kanske vi ska åka till lars sommarstuga och då ska vi ta dogge med oss :D
vägen dit hoppas jag går bra, han var väldigt duktig på att åka bil när vi hämtade honom.
Det blir väll jag som får sitta med han i baksätet i hans bur.
Den ligger precis vid vattnet så undrar vadhan säger om det? :) hoppas han gillar att plaaska ^^,




kraaaam !
                              / tar med kameran till sommarstället så får jag väll ta några fiina bilder!


Kommentarer
Postat av: Stormatte!

Hej hej..detta är Douglas stormatte som skriver några rader..Tycker lillmatte(Moa) har gjort en superfin blogg och det är jättekul att ha!!Hon är också en riktigt duktig fotograf så det kommer säkerligen att bli en hel del fina bilder även framöver! Just nu ligger Dogge och sover och snarkar högt och ljudligt, var tvungen att höja volymen på tv:n (-; Han längtar tills hans lillmatte och lillhusse kommer kl 5. Då blir det bus!!

2009-07-09 @ 14:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0