3 Juni - Hämtning!

Idag var det hämtningsdax!
 det var jäääätte spännande, först när vi kom dit fick vi fika och mamma betalade och fyllde i papper.
sen skulle vi åka hem. Han var otrooligt duktig, - han var ju lite nervös men han låg så lungt i mammas knä.
När vi kom hem vile han vara ute lite i våran inhängnad som vi har gjort.
Han busade jätte mycket sen gick han på *Toa* 2ggr. Än har han bara  kissat inne 2 ggr :) !!
sen sov han och åt jätt mycket mat.
sen när det närmade sig kvällen och vi skulle sova fick han en stor orange kudde med en filt hemmifrån så det luktar hemma!!!<3 (:
sen sov han HEEELA natten lång. och vaknade inte förrns vid 06:00,
då väkte han mig men sen kunde jag sommna om (:


Första dagen har vart jääätttte braa!<3
 
- Han kan redan Sitt, Apport. !! Duuuktigt (:

Jag lägger in ALLA bilder sm är värda att se nedan (:

Och du kerstin får KOMENTERA en bild som du vill att jag ska skicka till dig.

kraaaaamaaar   /  m.a!<3




     - Första Redigerade Bilden. (:


    - Ordeigerad men endå så sööt!<3

  - han har redan fått ett litet ben som han gillar,






Pusssåhejj  :D


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

så söt hunden är..

2009-07-04 @ 21:31:43
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0