sjuuk

Hejj hejj, Nu har dogge vart sjuk för första gången inget allvarligt typ magsjuka?
så mamma hade typ fått vara uppe hela natten -.- stakkare!
men nu är han bättre jag har inte vart där (är hos pappa)
Men jag har upptäkt en ny bloggsida vid namn www.devote.se den är mktmkt bättre än den här så tror jag kommer att göra en ny blogg till doggisen där och fortsätta skriva om han, Det här kommer ju förståss vara kvar, så man ska kunna gå tillbaka och läsa lite :D

ska försöka göra den nya bloggen när jag åker till mamma (i morgon)  för på den datorn har jag alla bilder på han :D <3

så det här blir nog det sissta inlägget på denna bloggen men pussåhejj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0